perjantai 7. helmikuuta 2014

Mafiavaimotakki ja lempikoru!


IMG_7440majhauodqwi2

IMG_7489NJWOIDQ3UJ
Kermavaahtokaakao!
Järkytyin huomatessani, että en ollut vieläkään jakanut tätä materialismionnea blogin puolella! No mutta joo, nyt sekin aika koitti! Löysin siis Fidalta tuon ihanan leoparditurkin, joka on juuri sopivasti överi mun makuun! Tää on varmaan ensimmäinen talvi moniin vuosiin kun mulla on oikeasti kivoja (ja lämpimiä!) talvivaatteita.


Mun aleshoppailut jäi loppujen lopuksi aika minimaalisiksi, mutta onnistuin kuitenkin löytämään tuollaisen kultaketjukorun, josta olin haaveillut jo hyvän aikaa. Toi on siitä aivan ihana, että se sopii melkein kaiken kanssa ja sillä saa nopeasti piristettyä bleiseri-kauluspaita-perusasun! Oon muutenkin ihan rakastunut kultaisiin koruihin ja kovasti haluaisin kartuttaa kokoelmaani.

Minkälaisia alelöytöjä te olette tehneet?

5 kommenttia:

  1. Oi, tosi kiva kaulakoru, mistä se on? Oon tosi kauan koittanut löytää vastaavan, mut ne on yleensä jostain syystä liian kevyitä tai isoja tai jtn että näyttäisi hyvältä mulla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo löytyi Lindexin alesta! :) Huomasin myös nelly.comilla jotain vastaavanlaisia, mutta en tiiä onko niitä siellä enää! :)

      Poista
  2. yaaassss kyllä perkele ! toi takki on sairaan ihana :((

    VastaaPoista
  3. Hihi kiitos! :3 nyt vaan kirppareita kiertämään, ehkä säkin löydät "sen oikean" ;D

    VastaaPoista